حرکت Scissor Kicks

 در صورتی که اسم این حرکت برای شما نا شناخته است باید بگوییم که این حرکت یک تمرین ورزشی بسیار ساده می باشد که در هر کجا می شود انجام داد و در عین حال بسیار برای لاغری ران پا زنان و مردان بسیار تاثیر گذار می باشد.

 

برای انجام این حرکت روی زمین به صورت صاف دراز بکشید و دست های خود را زیر باسن خود بگذارید. حالا در حرکت های رفت و برگشتی پاهای خود را بالا و پایین بکنید.

 

 

درجا زدن ضربدری (Side Shuffle Switch)

لاغر کردن ران, ورزش برای لاغری بغل ران, کوچک کردن ران

لاغر کردن ران ها

 

برای انجام این حرکت باید سرعتتان را حسابی بالا ببرید و فقط درجا زدن ساده کافی نیست. دستها و پاها را به صورت ضربدری تا جایی که می توانید بالا بیاورید تا عضلات داخلی ران ها کاملاً درگیر شود.

 

اگر سختتان است پاها را بالا بیاورید از دستها کمک گرفته و با کمی خم شدن به سمت جلو حرکت را چالشی تر کنید.

 

شیوه صحیح انجام حرکت درجا زدن ضربدری

صاف بایستید و پاهایتان را به اندازه عرض شانه باز کنید.

دستها را در کنار بدن قرار داده و با تکرار جهت های راست، چپ، راست ابتدا زانوی راست، سپس زانوی چپ و در نهایت زانوی راست را بالا بیاورید و درجا بزنید.

تعداد تکرار: این حرکت را با نهایت سرعت تان حداقل ۲۰ بار برای هر سمت بدن تکرار کنید.

 

لاغر کردن ران, ورزش برای لاغری بغل ران, کوچک کردن ران

حرکات ورزشی برای لاغر کردن ران ها

[ سه شنبه 1 مهر 1399 ] [ 1:02 ] [ 123 ]
[ ]