بهترین و ساده ترین روش کاهش وزن

 زن و مرد بعد از ازدواج با قرارگرفتن در جریان زندگی و رو به رو شدن با رویدادهای متفاوت و تغییر اولویت ها، کمتر به انگیزه های درونی که تا قبل از آن حرف اول را می زدند، توجه می‌کنند. در این بخش با بیتوته همراه باشید تا با راهکارهایی که به شما ارائه داده‌ایم، شور و هیجان را به زندگی زناشویی‌تان هدیه کنید.

یکی از آشکارترین مزایای پیاده ‌روی روزانه این است که شما می‌توانید به‌تدریج وزن اضافی خود را کاهش دهید.

 

اگر شما سرعت مناسبی داشته باشید، و هر روز دست کم به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه راه بروید، متوجه خواهید شد که لباسهای‌تان کمی گشادتر شده‌اند. همین‌طوری ادامه بدهید و ممکن است به یک سری رخت و لباس جدید نیاز داشته باشید.

 

پیاده روی یک ورزش عالی است و به کاهش وزن کمک می کند . دانشمندان آمریکایی آزمایشی را طراحی کردند که در آن بیماران چاق با هم قدم می زدند پس از 8 هفته، وزن آن ها بررسی شد و بیش از 50 درصد از شرکت کنندگان به طور متوسط 5 پوند وزن از دست دادند. بنابراین ممکن است ایده خوبی باشد که به جای رانندگی با اتومبیل، به مقصد نزدیک پیاده روی کنید.

 

پیاده روی هم مثل سایر کارها باید با دقت و درست انجام شود. اینکه ما فکر کنیم همین راه رفتن ساده می‌تواند دو سه روزه شکم ما را لاغر و اندام را مناسب کند باور غلطی است. برای شروع یک پیاده روی خوب با یک میزان متناسب و نسبتاً کوتاه، شروع کنید، برای مثال ۱۵ تا ۲۰ دقیقه با سرعت متوسط راه بروید.

 

پیاده روی ,نحوه پیاده روی صحیح,لاغری با پیاده روی

پیاده روی بهترین روش کاهش وزن

 

پیاده روی کردن و اهمیت آن

تقریبا دو میلیون از مرگ و میرهای جهانی بر اثر بی تحرکی اتفاق می افتد . طبق مطالعات انجام شده، تغییرات در سبک زندگی می توانند عاملی برای کاهش خطرات زیادی از جمله موارد زیر باشند:

 

- کاهش مرگ و میر

- پیشگیری از بیماری های قلب و عروق

- دیابت

- چاقی

- سرطان

- فشار خون بالا

- پوکی استخوان

- افسردگی

- اضطراب

[ سه شنبه 1 مهر 1399 ] [ 1:05 ] [ 123 ]
[ ]